tisdag, oktober 25, 2011

sommaren i luleeee

Nu är jag äntligen klar med pluggandet ikväll, jag har läst miljontals sidor och skrivit ut ett par tusen papper. Eller ja, det är i alla fall så det känns.

Jag satt och kollade igenom alla bilder från min ny-gamla mobil som jag numera använder. Finns det något bättre än gamla bilder? Jag tror inte det. Inte för att dom här bilderna är så gamla eftersom jag fick mobilen strax innan jag åkte hit i januari. Dom här bilderna kommer från sommaren då jag var hemma i Luleå. Det är helt sjukt hur fort sommaren gick, jag hann knappt landa i Sverige förens det var dags att flyga söderut (västerut?) igen.


Sommaren hemma i Sverige var betydligt varmare än vad det är här nu!


Midnattsol som sällskap på promenaden hem från krogen


Dansat sönder fötterna under en alla sommarens alla nätter på Färjan


Sommar är knappt över och redan jag längtar jag till nästa sommar i Luleeeee!


På tal om Lule. Det finns en hel del människor som inte vet vilken stad man menar när man säger Lule. Man måste förtydliga med att man menar Luleåååå. Himla underhållande!

En gång fick dessutom följdfrågan; Men oj, hur var det då? efter att hon frågat vars jag växt upp. Även det mycket underhållande haha!



Inga kommentarer: