onsdag, september 07, 2011

Laborday är förbi och skolan har börjat om

Dagens skola är avklarat och nu är det ledigt, hopp och lek och bara ha kul. Eller ja, inte riktigt.. Men i alla fall ta det lite lugnt innan jag ska gå och sova tidigt (tidigare än vanligt!) för att ta igen lite sovtimmar som missades i helgen.

Idag har det varit galet varmt ute och innan har jag hunnit sola. Inte det mista lilla. Måste få lite tid på stranden, är lika blek som mina väggar. Det är inte okay. Inte när man bor i Kalifornien. Ska nog sola imorgon. Förena nytta med nöja och plugga på stranden! Bara därför kommer det säkert vara kallt och molnigt imorgon...


JAG FÅR RYSNINGAR AV DEN HÄR VIDEON!


[Här skulle jag ladda upp en video från när vi klev upp på scenen med Volbeat. Men av någon anledning går det inte. Kanske för att tekniska prylar alltid hatar mig? Jag vet inte. Nu har jag väntat fööör länge så nu ger jag upp. Bildtexterna får var kvar, orkar inte trycka på fler knappar nu]


6.22 kliver jag upp på scenen, mittimellan Michael Poulsen och Anders Kjölholm. Lycklig? Minst sagt!

Trist bara att känna sig som värsta rockstar'en men se ut som.. ja... som en helt vanlig tjej som inte riktigt vet vad hon ska göra? Konstigt att jag kände mig så himla mycket coolare än jag ser ut...
Hahaha!

Inga kommentarer: