torsdag, september 15, 2011

pluggar och tvättar - väldigt glamorös onsdag

Idag har jag hunnit plugga, färgat hår och gått en promenad runt Mesa. Att gå uppför Camarillo är fasen ingen lek! Det är ju inte för inte som någon hjälte har skrivit uppmuntrande små kommentaren längs vägen! I början av backen är det en liten taggande kommentar, sen i mitten "TNT this hill has nothing on you" och när man väl är på toppen "you did it"!
Jäkla ballt att någon har orkat klottra lite pepptalk efter vägen :D

Nu ska jag tvätta och göra lite läxa så är jag redo för min lektion kl 6.
3 timmar med International Business Law och världens tråkigaste lärare. Yey.


Nu har jag ny hårfärg!
Eller ny och ny, den är bara inte lika dassig och orangerosa skiftande som den gamla.


Har någon blivit mördad i vårat badkar?

1 kommentar:

Mirjami sa...

Kanske ni ska planera in en städdag också?! Såg ut att behövas. ;)