tisdag, december 21, 2010

Åh vad jag älskar teknink, elektronik och allt sånt crap

Min nya dator bara bråkar. Den vägrar göra kolontecken, eller vad den nu heter. Två punkter ovanför varandra, på höjden... Den vägrar i sten. Trots att jag kollat att tangentbordet är på svenska och försökt med alt + vänster shift och allt annat mina (nördigare <3) vänner tipsat mig om men inget fungerar.
Jag är trots allt inte allför förvånad. Teknik och elektronik är inte min grej. All elektronik går nämligen emot mig. Först mobilen där verkligen allting pajjade, sen började lånemobilen krångla, min tv har börjat svartna till och från, sen la min dvd av, sen mobilen igen (så fort den kom tillbaka från lagningen) och nu datorn. Och allt bara dom sista två månaderna.
Datorn är dessutom ny. Splitterny. Köpt idag. Fungerar icket! Kul kombination...

Inga kommentarer: