tisdag, december 14, 2010

Jalla jalla!!

Angående min förkylning så verkar den inte bli mycket bättre, bara förändrad. Lite mindre feberskänsla men desto mer nysningar. Lite mindre slemhosta men desto mer torrhosta. Kul med variation!

Om typ en timme kommer mamma och hämtar upp mig så ska vi ut till Kallax (eller Luleå airport som det faktiskt heter). Jag har inte packat, inte duschat, inte hämtat in kläderna från tvättstugan och inte bestämt outfit för ikväll. Kanske dags att lämna datorn och börja? Jag måste nog skynda mig inser jag precis, jag måste ju faktiskt fixa en hel del..! Och välja kläder, fixa smink och hår kan ibland dra ut mer än man tror på tiden. Och jag tänker minsann inte missa flyget, för det är inge kul alls!!! Inte för att jag nånsin gjort nåt sånt klantigt....

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill Du vara med på en oförglömlig kväll?
Förföras in i en spännande ny värld av roliga vuxenleksaker? Nu söker jag personer som vill vara med på ett träningsparty, ett gyllene tillfälle att få känna på lite annorlunda underhållning, för Dig och kanske Dina vänner/väninnor!

Absolut inget köptvång!

Vill Du veta mer?
Tveka inte, kontakta mig på:
0767 - 72 61 86
jennifer.karlsson@himmelriket.se