torsdag, december 30, 2010

i övermorgon. två dagar kvar.

Jag har aldrig haft nerverna så mycket på utsidan som vad jag har nu. Minsta lilla som går fel börjar jag gråta, det räcker med att tänka på att säga hejdå till någon så börjar jag gråta, jag håller på att börja gråta mest hela tiden faktiskt. Jag längtar så fruktansvärt mycket till lördag då jag flyttar till Santa Barbara samtidigt som jag håller på att bryta ihop.

Tänk om jag inte klarar engelska- och matteproven så jag inte får läsa typ någon kurs alls? Tänk om hon vi ska bo med är värsta tokiga bitchen som typ snor våra saker och stabbar oss i sömnen? Tänk om jag och Mirre skulle börja bråka och typ skilja oss? Tänk om jag inte får några vänner utan blir typ mobbad? Tänk om alla kommer tycka jag är värsta konstig och störd? Tänk om jag inte klarar kurserna? Tänk om, tänk om, tänk om... Nä, nu får jag tänka om och inse hur fantastiskt jävla kul det faktiskt kommer bli! Jag ska flytta till Kalifornien i övermorgon! Crazy..!

Nu ska jag på stan och inhandla det sista, lämna tillbaka lånemobilen och datorn får stanna hemma (och om det hade varit lagligt hade jag varit i full gång med att ladda hem en massa musik och fyllt min nya mobil så jag överlever alla flygresorna...)

Inga kommentarer: