söndag, december 12, 2010

Nitton (19) dagar kvar!

Nu var det jäkligt länge sen jag bloggade och det är verkligen inte jäkligt länge tills jag åker. Tills jag flyttar. Tills jag tar mitt pick och pack och flyttar över atlanten till Santa Barbara, CA, USA. Galet. På alla sätt och vis. Galet roligt, galet spännande, galet nervöst, galen längtan, galen rädsla, galet overkligt, galet helt enkelt. 19 dagar, ynka 19 dagar till bor jag i Sverige. Det är fan inte mycket..!

På tisdag åker jag till Stockholm för visumintervjun och sen är allt fixat! Äntligen måste jag säga, det har inte varit lite som skulle fixas och papper som ska skickas hit och dit... Förhoppningsvis hinner jag bli lite friskare innan dess också så jag orkar med nåt annat än att ligga på hotellrummet. Just nu har jag en härlig kombination av hosta, nysningar, huvudvärk, 5 kg snor i hela skallen, feber, yrselattacker och värk lite överallt. Lovely. Inte.




Inga kommentarer: