torsdag, december 23, 2010

keep movin' on

om allt ändå kunde vara fixat
och alla hejdån sagda


Så sa Miranda idag, och så känns det verkligen. Det ska bli så fantastiskt underbart att åka till USA men så oerhört jobbigt att lämna alla och säga hejdå till alla jag tycker om, vissa personer är så svåra och jobbiga att lämna att jag inte ens vet hur jag ska börja eller vad jag ska säga. Så mycket jag vill säga, så många känslor som vill ut men som inte går att definiera. Så mycket saknad som kommer kännas.

Imorgon är det julafton och min julkänsla är ungefär lika med noll. Det är så nu för tiden, jag får aldrig nån riktigt julkänsla. Idag har vi ändå firat lilla julafton med Erika, Robert och Felicia och visst, det var julmysigt men det blir ändå inte som förr. Inte när familjen är halv. Omkring jul märks det extra mycket om inte alla finns kvar. När det ofattbara har hänt.




Ibland måste man muntra upp sig med lite roliga bilder

Inga kommentarer: