tisdag, december 21, 2010

Att börja packa sätter en väldigt verkllig prägel på min tillvaro

Pengarna bara flyger iväg! Det är galet vad fort det går att göra av med en massa tusenlappar. Hur många som helst på hur kort tid som helst. Men för en gångs skull har jag i alla fall inte slösat upp dom på dumheter utan på en dator och ett jäkligt tungt lexikon så jag ska ha nån möjlighet att fixa godkända betyg over there. Egentligen hade jag tänkt köpa en dator i USA eftersom att dollarn är så låg och man kan få en mac mycket billigare där än i sverige, i och för sig är den fortfarande svindyr men ändå billigare. I helgen kom jag på en sak. Det är rätt trevligt att ha å ä ö på tangentbordet. Kanske inte var en så smart idé att köpa en dator där borta... Tur jag hann komma på det och för en gångs skulle tänkte innan jag handlade =D

Nu ska jag börja packa ner en massa saker, både i väskor och flyttkartonger! Helt plötsligt känns det väldigt, väldigt verkligt att jag ska flytta. Verkligt, och nära. 10 dagar kvar.

Inga kommentarer: