torsdag, september 23, 2010

En dag i Umeå

Vilken galet produktiv dag jag haft idag, framförallt för att vara ledig! Och för att vara jag...

Dagen började tidigt, typ vid 8, med frukost med Helena innan hon skulle iväg till skolan. Därefter tänkte jag lägga mig och sova en sväng men jag var för pigg så det blev Borat och lite polkagrisar som efterrätt samtidigt som jag plockade ihop mina saker (jag hade spridit ut mig lika mycket över en natt som vanliga människor gör på 2 veckor...).
Förutom det hann jag även ta en promenad på en timme, duscha, fixa mig, laga lunch och ta mig in till stan innan klockan var halv 3! Inte illa...! Jag brukar ju knappt tagit mig ur pyjamasen vid den tiden på mina lediga dagar...

Jag har shoppat en del idag, trots att jag gett mig själv shoppingförbud (förutom det nödvändigaste då). Tydligen räknas leggings, tröja, örhängen, strumpbyxor och ett halsband till det allra nödvändigaste! Men så är det ibland, man vet inte alltid vad man behöver förens man ser det. Det kan hänga så fint där på galgen att man bara måste ta hem det, så är det bara.

Inga kommentarer: