söndag, september 12, 2010

For all my life I´ve been waiting for something lasting you loose your hunger and you loose your way you get confused and then you fade away

Just nu är jag så himla trött, jag håller på att somna sittandes framför datorn och skulle kunna sova hur länge som helst.

Dagen började med dop av min lilla kusin Hedda, en riktigt söt en! Kyrkan var dessutom över förväntan, jag trodde inte att elgitarrer och "vanlig" musik var välkommet där... Inte heller trodde jag att det fanns unga killar som jobbade där (förutom möjligtvis någon mysko mobbad stackare som inte har några vänner...) och dom var helt vanliga killar med slitna jeans och nitbälten!


Kvällen kommer spenderas i soffläge, lyssnandes på Thåström, Kent och Broder Daniel, ha datorn på magen och fundera över livets bekymmer och väsentligeheter (a.k.a diverse i-landsproblem, att jag inte har nåt att göra och att jag inte får sova ifred för att jag bara drömmer en massa mysko grejer...).

Inga kommentarer: