måndag, september 06, 2010

My mission today!

Så, nu har jag äntligen mailat min förra gymnasieskola så jag ska få mina betyg översatta och hemskickade! På tal om det, jag skrev nog inte någon adress... Inte lätt för dom stackarna att sköta sitt jobb då. Borde nog skicka ett kompletterade mail...

Hur som helst så är i alla fall betygen beställda (med kompletteringsmail och allt) och idag ska jag pallra mig till polisstaionen för beställning av nytt pass.
Denna gång ska jag minsann inte göra samma förskräckliga misstag som sist... Nämligen att inte vara förberedd.
Jag skulle ju inte ens ta nåt passfoto! Jag skulle ju bara följa med mamma men när vi ändå var där kunde jag ju lika gärna fixa mitt också... Big misstake, BIG!

Det resulterade ju i att jag fick ha ett pass i 5 år där jag ser ut som en nyvaken tupp, komplett med morgonfrilla och allt - platt, risig och jävlig, och icke att förglömma - inte en droppe smink (
skönhet kommer verkligen inte innefrån på passfoton)!

Nu ska jag åka dit, jävligt fixad, fast ändå naturlig. Ungefär som första gången ens nya pojkvän ska komma och hälsa på. Då vill man ju ha lägenheten jävligt fixad och på topp, fast naturligt, som om man alltid har det så...
My mission today!



Januari, 2010
Whitehaven som bakgrund

1 kommentar:

Lisen sa...

Du måste ju skriva vad som är planen med alla betyg du fixar och så! För dom som inte vet liksom :)