onsdag, mars 21, 2012

Aj wöööörk out!

Jag har precis kommit hem från Inpuls och dig litegrann i soffan. PSI passet idag var sjukt roligt och sjukt jobbigt, precis som det brukar vara! Fast jag måste verkligen köpa ett par egna handskar, händerna luktar värre än sursträmming och ruttna blöjor! Tillsammans!

Och ikväll skulle jag umgås med mammsen men hon svarar inte i mobilen och inte har hon hört av sig heller... Trots att hon har tjatat i flera dagar om att hon vill träffa mig! Det där med att meddela om det blir ändringar gäller tydligen bara mig! Kärring...



Update; hann inte mer än publicera detta inlägg så fick jag ett sms av mamma att hon var på väg! Hon hade dessutom med sig fina blommor som grattis för att jag fått nytt jobb! Man ska inte kalla sin mamma för kärring...


Inga kommentarer: