torsdag, mars 08, 2012

torsdag 3 mars

Klockan är 11 och jag har redan gjort rätt för mig så det räcker för hela dagen!

Japp, jag tog mig iväg! Kl 6.27 ringde alarmet och jag studsade upp, överlycklig över att få starta dagen med ett träningspass! Eller nej, så var det ju inte riktigt...

Men jag tog mig i alla fall dit och kom dessutom i tid! kl 7 är min hat-tid. Det spelar ingen roll vad jag ska göra, jag lyckas aldrig komma i tid! Jag är inte mycket sen men typ 4 minuter. Bara så det blir irriterande. Men inte idag!!!

Jag har även hunnit med att skriva mitt matteprov, det hade kunnat gå bättre om jag hade pluggat mer. Men nu blev det som det blev och det blev i alla fall inte katastrof.

Nu ska jag snart iväg till jobbintervjun. Vad ska jag ha på mig?

Såg förresten att det är internationella kvinnodagen idag, såååå, då ska jag fira att jag är kvinna?!



Längtar tills nästa gång det är dags att ställa sig på ett par skidor!


Inga kommentarer: