onsdag, mars 14, 2012

mindre produktiva timmar...

Jäklar vad jag var trött igår! Jag hade varit trött hela dagen så när jag slutade jobbet var jag inte så där värst taggad för träning, kände mest för att ligga i soffan och trycka lite pizza. Tyvärr blev det även det senare alternativet. Och sen somnade jag. Det var min kväll det... Jag som hade värsta planerna på att äta nyttigt och tränade råkade beställa en pizza och somnade sen i soffan före 21.

Thanks to that vaknade jag före tuppen idag och har hunnit diska, städa och räkna matte!

Eller nää, men jag har tänkt diska och dammsuga. Och så har jag kollat upp telefonnummer till en massör som jag tänkte skulle få göra undervärk med min rygg. Och så har jag bäddat sängen och duschat.



Från rött, till mörkrött, till orange...
Kanske dags att färga håret igen?!
Ska jag göra det lite mer orange den här gången?
Eller mörkrött som det blev sist? Eller riktigt Rihanna-rött?


Inga kommentarer: