lördag, mars 24, 2012

sommartid

Delade turer är ju inte precis min favoritsyssla... Tur att det var sista delade turen på himla länge! Nu har jag bara 2 arbetspass kvar på hemtjänsten, och i övermorgon börjar jag på SSAB! Kan inte beskriva hur less jag är på hemtjänsten och hur skönt det ska bli att göra något nytt.

Jag är så sjukt danssugen så det är synd om mig! Jag slutar kl 22 ikväll och börjar 7.30 imorgon och dessutom blir det sommartid mitt i allt så det där med att gå på krogen känns inte så smart. Och gammal och klok som jag är stannar jag alltså hemma och tycker synd om mig själv...

På tal om sommartid, guuuud vad skönt att ställa om klockan och få ljusare kvällar, att det är plusgrader i stort sett varje dag, att asfalten är framme så man slipper halka, att det snart är sommar!


Jag saknar att kunna gå hem från krogen!


Jag saknar att ligga på stranden!


Jag saknar alla underbara soluppgånger!


Inga kommentarer: