torsdag, mars 08, 2012

When people are trying to bring you down...

Ett steg närmare jobb på SSAB! Tanten på intervjun verkade gilla mig så jag gick vidare till final (tänkte att det var ett passande ordval eftersom det är mello i övermorgon...) och fick göra hälsotest idag (jag ser perfekt, jag hör perfekt och nu ska det bara letas knark i pisset), på måndag blir det traverstest eller något liknande, typ introduktion fast för att se om man verkar obildbar eller om det är lönt att kosta på nån riktigt introduktion och utbildning!

Känns riktigt, riktigt roligt!


Däremot vad som känns mindre kul är alla jävla haters jag har omkring mig...! Sen jag sa att jag skulle söka jobb på SSAB har jag fått många snälla kommentarer och lycka till men även en massa i stil med;
-Jaha, som traversförare? Jag som trodde det var avancerat...
-Va? Men hur kan DU få jobb där?
-Haha, ja vi får väl se hur det kommer gå...





Inga kommentarer: