onsdag, mars 07, 2012

jag + PSI = sant

Först blev det en timme PSI, sen en timme Zumba. Redan när zumba-passet startade så kände jag att det skulle bli tungt...
Mina ben skakade redan under uppvärmingen, första lilla danssteget fick mina knän att bli maraccas!
Jag tog kanske i lite väl mycket under första passet med tanke på att jag skulle köra ett pass till, fast det hade jag inte en tanke på då! Fast det var nog ändå bra... Dessutom var det ett hårt pass, mycket kickar och mycket slag så mjöksyran gav sig till känna! Men det var sjukt kul! Och svettigt..!

Nu ska jag se lite av Kjelles matresa i Asien innan jag däckar och ska försöka ladda om för ett Indoor walking pass imorgon kl 7. Tyvärr har jag inte skrivit fel och menar kl 19. Nej jag menar kl 7am. Känns bra med tanke på att träningsverkan redan börjar komma och dom är stelare än okokt spaghetti.

Sen blir det matteprov.

Därefter jobbintervju! Håll tummarna.






Inga kommentarer: