torsdag, mars 29, 2012

Dagens konversation...

Fyfan för dagens spinning pass!
För det första var jag så sjukt trött och lat att jag verkligen fick tvinga mig upp ur soffan för att släpa mig ut till bilen. När det inte fanns parkeringsplatser just utanför gymmet var jag
såhääär nära att ge upp och åka hem.
Men, det gjorde jag inte. Jag gick på spinning som jag hade tänkt.
Och fyfan, det var en dålig ide! Förutom att jag var trött och lat så var benen trötta, jag hade varken tempo eller kraft i dom. Och träningsvärk hade jag också...
Dessutom så var instruktörer jättetråkig. Och opeppande. När det var som tyngst så sa sa hon; Nu ska jag vara tyst så nu får njuta av den här backen! Jag njöt inte. Jag höll på att dö och hade behövt som skrek att jag skulle fortsätta. Och till råga på allt hade hon sjukt dålig musik.

Fail. FAIL FAIL FAIL! Så då var jag tvungen att trösta mig med lite sushi till middag. Gött!

Jo men annars då?
Jo tack, det är bra! Jobbade sista dagen på hemtjänsten idag! Eller kanske inte sista för alltid, men åtminstone på bra länge...!

Dagens roligaste konversation;
Jag (kommer in till tanten som ligger och sover) - Godmorgon!
Tanten (spärrar upp ögonen) - Hej! Vet du, nu för tiden rakar folk sig mellan benen!!!
Jag - Eeh.. va?
Tanten - Ja! Jag har sett det på badstranden! Helt slätt. Det är ju obehagligt..!
Och sen fortsatte konversationen med att hon var väldigt upprörd över hur folk har det mellan benen nu för tiden. Det ska vara en buske mellan benen, det ser hemtrevligt ut!


Inga kommentarer: