fredag, mars 02, 2012

virrigt innan sh'bam!

Imorse packade jag gymbagen innan jag åkte till jobbet. På jobbet kom jag på att jag visst hade glömt typ allt. Jag hade bara slängt ner byxor, tröja och skor ungefär... Jag skyndade hem efter jobbet och packade resten för att hinna i tid till Sh'bam-passet som började snart.

Det första jag upptäckte att jag hade glömt var min sportbh. Kul. Jaja, jag får väl köpa en då eftersom det lämpligt nog finns att köpa på Inpuls! Fast såklart inte i min storlek utan bara XL...
Efter passet upptäckte jag nästa sak jag glömt. Duschtvål. Och schampo och balsam.

Det var inte så där värst mycket jag lyckats få ner i väskan trots två packningsförsök.

Sh'bam var himla roligt fast jäkligt svårt! Sparka hit, hoppa dit, steg till höger och vänster och så fort jag lärt mig en sak var det dags för nästa... Behöver nog ge det en gång till innan jag dömer ut mig själv som totalt utan koordinationsförmåga.


Virrigaste bruden i stan?


Inga kommentarer: