tisdag, mars 06, 2012

SOA

Vilken konstig natt jag har haft!

Jag var jättetrött när jag kom hem från jobbet går kväll så jag somnade i stort sett på en gång. Jag vaknar vid 12 (24?) och har jättesvårt att somna om. Fryser gör jag dessutom. Jag virrar på ett tag i lägenheten och försöker hitta min vetekudde. Den låg tydligen i sängen...
Därefter vaknar jag typ hela tiden, är nog vaken mer än jag sover.

Jag drömmde även en massa. Jag var med i
Sons of Anarchy. Det är inte första gången jag är med i det gänget, i alla fall nattetid. Jag och Jax satt och chillade ute på gården, sen skulle grabbarna ut på något mission så jag skulle ta en promenad. Då blev jag kidnappad av några elakingar. Dom trodde jag var en kille. Efter ett lååångt tag lyckades jag övertala dom om att jag var en tjej och inte alls med i SOA. DÅ blev jag helt plötsligt tillsammans med en killen och fick träffa hans dotter.

Mitt i allt så var jag tillbaka utanför klubblokalen igen, hittade Bobby som satt inspärrad i typ en hästbox?! Då kom elakingarna tillbaka och jagade mig med en yxa och högg av Bobbys arm. Mycket obehagligt! Vars fan var Jax liksom??? Unser kom i alla fall till slut och försökte hjälpa oss... Tur att jag vaknade innan jag hann få en yxa i mig!



Höhö det hade kanske varit värt ett yxhugg för att få fortsätta hänga med Jax?


Inga kommentarer: