söndag, september 13, 2009

Dax för smisk?

Min självdiciplin är verkligen på topp. Inte.
Jag går in på Inpuls hemsida, går in på "boka pass", bokar mig på PSI imorgon förmiddag och sen ångrar jag mig!

Jag är så slö, så slö att jag kommer med en massa bortförklaringar om träningsverken, att man inte kan köra PSI ensam (och nej, det går inte att köra med någon annan på passet som jag inte känner), att man inte ska träna samma muskelgrupper två gånger i rad och så vidare... Egentligen är jag bara lat. Men, jag ska ta mig i kragen och fara dit ändå, tror jag.

Jag kanske skulle göra så här; jag far dit i tid till PSI'n. Ifall det finns platser kvar kör jag, annars tränar jag något annat?
Eller ska jag bara inse att jag måste ha någon som smiskar, slår och sparkar för att jag ska träna?

1 kommentar: