lördag, september 12, 2009

Inpuls!

Ingen migrän så längt ögat kan nå! Idag i alla fall...

Jag har redan hunnit jobba allt det jag ska idag och klockan är inte ens halv 12, underbart! Nu, hör och häpna, är det dags för Inpuls och lite träning!

Mitt nya liv verkar hålla i sig... För det mesta i alla fall.
Jag kan ju till exempel inte rå för att min bil så hemskt gärna vill svänga om kiosken för lite godis, eller att min soffa tokhåller i mig så jag inte kan ta mig ut på en promenad eller något annat.

Ibland är det faktiskt inte mitt fel att det fuskas..!

2 kommentarer:

Lisen sa...

VAD DUKTIG DU ÄR :)! Och nej, det är inte ditt fel att det blir omvägar ibland hihih

Corundum sa...

Haha! Lisen har så rätt, det är inget du kan rå för... Och glöm inte att du har en dejt med mig på MAX i eftermiddag. ;)