söndag, september 13, 2009

Vad jag håller på med missinassen kan man ju fundera på...

Jag har verkligen konstiga saker för mig på nätterna...
Igår natt vaknade jag i panik kl 00.30 eftersom jag hade missat att gå till jobbet andra halvan av min delade tur... Jag rusade upp, hoppade i kläderna och försökte komma på vad jag skulle göra. Jag kunde ju inte precis börja fara runt till gamlingarna mitt i natten... När jag som bäst håller på att borsta tänderna slår det mig, jag kanske ändå har jobbat klart? Jag lägger mig och funderar men kan inte riktigt bli säker... Efter många om och men kommer jag ändå fram till att jo, jag har nog gjort klart jobbet...

Inatt var det dags igen, fast denna gång trodde jag att någon skulle komma in i lägenheten. Alltså kunde jag inte ligga naken och sova. Så jag klädde på mig och somnade om. Imorse vaknade jag fullt påklädd...


Jag kankse ändå inte är helt återställd efter alla 9 hjärnskakningarna..?

Alltså. Det där med träning kan inte vara nyttigt..! Jag kan ju inte röra armarna idag! Jag har sån sjuk träningsverk i armarna, magen, ryggen och allt därimellan så det är inte klokt!
Att diska, ta på sig jackan och till med att växla när jag kör bil har varit värre plågsamt. Det är sjukt vad otränad jag måste vara... Tur att det nu ska bli ändring på det!

Men på tal om fusk, nu blir det MAX!

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Hjälp vad du håller på "missinassen"!

Vilken tur att jag inte tränar! :-)

Hälsningar Maud

Victoria sa...

Haha ja, jag vet.. Vet inte riktigt vad jag haft för drömmar de två senaste nätterna, men tydligen så vaknade jag inte riktigt från dom ;)