torsdag, september 24, 2009

Något bra som blev halvbra som blev dåligt som blev bra!

Oj vad det har blivit ändrade planer idag. Först kunde jag sluta från jobbet en massa tidigare eftersom ett städ försvann, därefter blev det ingen middag med Joar eftersom jag fick agera taxi till farmor och farfar men eftersom jag inte skulle träffa han hinner jag träna! Det blev alltså något bra som förde med sig något halvjobbigt (som är var rätt bra egentligen...) som förde med sig något dåligt som blev något bra!

Det blir alltså ännu en kväll med PSI på schemat! Tänk vad jag och Lisen ska bli fitta (säger man verkligen så?) och snygga, beach 2010 - hit me! Eller ännu bättre, tänk vad jag kommer vara fit lagomt till Australien! Det är nog en måste om jag ska klara att simma ifrån hajarna och springa undan ormarna... Härlisch...

Inga kommentarer: