söndag, september 27, 2009

Virrigheten når nya nivåer...

Jag är virrig. Inte för att det är någon nyhet, men min virrighet nådde liksom en ny nivå här om dagen. Jag skulle nämligen ut och därför behövde jag mina skor, inget konstigt med det. Men dom var borta!
Jag letade och letade men kunde inte hitta dom... Jag kollade hela lägenheten för säkerhetsskull eftersom man aldrig vet vars jag kan ha tagit av mig dom, jag kollade i trappan, i bilen och utanför Lisens lägenhet. Spårlöst borta!

Idag, efter PSIpassatInpuls kom jag på att jag skulle kolla där, för säkerhetsskull liksom...
Och där, där stod dom! Hur länge dom har varit kan man ju undra eftersom jag har sökt dom ett par dagar, men när jag lämnade dom är ju en annan sak...

Men mysko är det, jag kan ju liksom inte ha gått hem barfota? Jag måste ju varit så trött att jag glömde byta skor?
Eller?
Hur långt sträcker sig min virrighet?

Inga kommentarer: