måndag, oktober 04, 2010

500 inlägg!

Så många har jag hunnit med sen jag startade den här bloggen för snart 2 (3) år sen... Intressant, verkligen... Ni antecknar väl?!

Idag fick jag ett (o)roligt sms av Nina. Det stod ungefär så här; HAHAHAHA. Fyllo. Hade visst fått ett röstmeddelande av dig från i lördags. Du hade glömt lägga på tele ;) Hahaha. Söto.

Det kändes inte lovande... Det visades sig att min mobil hade ringt upp Nina från min ficka medans jag, Miranda och Malin cyklade runt i stan. Härligt. Vi hade pratat om efterfest, att dela sovplatser, problem med kläder dagen efter och något om string uppe vid öronen och en massa annat. Meddelandet var typ 5 minuter långt och på den tiden hinner man (läs: jag) kläcka ur mig en massa (för andra) högst underhållande saker.

Tänk om det inte hade blivit Nina som ringdes upp? Tänk om det blivit mamma? Farmor? Chefen? Då hade vi kunnat snacka om härligt på riktigt....


Jäkla touch-mobil. Den är livsfarlig!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du lyckas då med allt kära syster! kram