lördag, oktober 02, 2010

Jag är inte normal när jag vaknar

Inatt lyckades jag igen. Jag vaknade, fick panik, kände inte igen mig och visste inte vars jag var. Jag blev svinigt sur på Cecilia för att hon hade lämnat mig, på något ställe där jag inte kände igen mig, kände ingen människa (inte för att jag såg någon...) och hade ingen aning om vars jag var! Efter lite funderade kom jag fram till att jag nog var hemma, men det såg ju inte ut som vanligt! Eller, gjorde det det? Funderade lite till och insåg att jag var hemma.

Igår var det riktigt fredagsmysigt fredagsmys med allt onyttigt gott du kan tänka dig! Jag och Cecilia måste trott att vi skulle äta för en hel arme när vi inhandlade kvällens "mat". Två påsar chips, en dipp, två 400g choklad, en ananas, fyra bananar, ett gäng clementiner, vindruvor, en massa popcorn och lite annan choklad fanns på bordet när det var dags att börja fläska i oss. Som tur var kom även Miranda för att hjälpa till att äta upp allt och lite senare kom även Nina för att hjälpa till. Det hjälpte inte, det är en massa kvar.
Nån som är sugen på chips och vill komma över (så att jag inte äter upp allt till middag...)?

Kvällen var hur som helst väldigt trevlig med skitsnack och skvaller, precis som en riktig tjejkväll ska vara!

"
jag har en annan massagegrej här i lådan, den är jätteskön!"

Snuskisarna Miranda, Nina och Cecilia skulle såklart misstolka.... Jag menade ju såklart en ryggmassagegrej!


Nu är det snart dags att bege sig till jobbet, för andra gången idag. Kul. Inte. Ikväll därimot, då blir det fest! Kanske. Mest troligen. Om jag inte är för tråkig... Vinet är i alla fall inhandlat, för säkerhetsskull..!

Inga kommentarer: