torsdag, oktober 28, 2010

Upptäckternas kväll...!

Idag när jag kom hem från jobbet (typ väldigt mycket senare än jag slutade eftersom jag är så fruktansvärt snäll och underbar och stannat med Cecilia eftersom hon hade 22straffet idag...) så upptäckte jag att jag endast hade en ruta toapapper kvar. Eller nej, inte toapapper. Kökspapper! Toapappret tog visst slut för ganska länge sen.... Det hade jag glömt bort, helt och hållet. Det är ingen härlig upptäckt. Tack Kvantum för att ni har vettiga öppettider!

Eftersom vi hängde så pass länge på jobbet, utan särskilt mycket att göra, så kände vi att vi behövde lite snacks och välplanerad som jag alltid (?) är hade jag med mig lite blandat smått och gott. Vindruvor, bananer och clementiner smakar bäst när dom är halvfrysta! Det blir typ glass! Det därimot var en härlig upptäckt!

Jag fyllde även däcken med luft idag. Då upptäckte jag att ena bakdäcket hade 1.8 vaddetnuär och andra hade 2,7 vaddetnuär. Kan det kanske varit därför bilen gått lite knasigt?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, du är såååå snäll och underbar=)=)
// Kram cec