onsdag, oktober 13, 2010

and if I'd stared too long I'd probably break down and cry

Sådärja, då var man hemma för den här kvällen. Blev för ett kort ögonblick lockad av en onsdagsfest men vid närmare eftertanke kändes det väldigt onödigt. Jag ska upp och jobba imorgon, festade förra helgen, helgen innan det osv och så blir det fest till helgen. Dessutom är det inte sommar längre och jag är inte heller ung. Då är det bättre att sova. Åååhh, jag vet verkligen hur man låter som en tråkig bitterfitta...

Ikväll har jag varit på tårtkalas hos min älskade syster som fyllde 30 igår. Mycket trevligt och mycket fika så det känns som om jag har ätit tillräckligt med kalorier för oktober... Därefter blev det en sväng förbi föräldrarna för att påminna mamma om att min klänning måste vara omsydd och klar innan lördag (tack snälla söta du!) och även meddela dom att papprena från csn har kommit så nu har jag äntligen kunnat söka in till SBCC!!!

Kvällen fortsatte med att bli uppplockad, åka till boden, agera chafför hitan och ditan, lite häng och nu är jag hemma. Som sagt, jag är för gammal för att festa dagen innan arbete....

Har ni lite att göra? Lyssna på Poison eller Sweet child o'mine, kan det blir mycket bättre än så?

Inga kommentarer: