tisdag, oktober 26, 2010

baby, you can leave your hat on

Inatt lyckades jag med det vanliga... Eller, det är åtminstone vanligt för mig. Kanske inte för så många andra... Jag vaknade, undrade var fasen är jag? Snurrade in mig i täcket, kravalde mig upp ur sängen och vidare mot köket och ser diskbänken (som fortfarande ser ut som när festen tog slut i lördags...) och tänker har jag däckat på en fest?! Sen ser jag, det är ju mitt kök och jag är hemma. Som vanligt.

Idag lyckades jag med en annan bra sak. Jag gick in i duschen, började duscha och upptäckte då att jag fortfarande hade mössan på huvudet! Lyckat.


Nu är jag på jobbet och gör det vanliga. Alltså väntar på att nycklarna ska komma in. Det låter kanske väldigt dumt för dom som inte jobbar inom hemtjänsten, men så är det faktiskt. Jag sitter och väntar på att mina att nycklar ska komma.

Förresten, angående visum-kortet som jag tog igår. Jag ser varken ut som en asiat eller en nyskrämd stirrhöna. Jag ser ut som en tant! Fast en helt okey tant :D

Inga kommentarer: