tisdag, oktober 12, 2010

Desperate housewife? Or just desperate....

Det fanns inget att städa i min lägenhet, ändå tog jag fram dammsugaren och körde ett varv, skurade, dammtorkade och rengjorde till och med ugnen. Bara för att jag inte hade något att göra och det verkade kul, typ.

Sen vattnade jag blommorna, tog bort fula blad och fixade så gardinerna hängde snyggt...

Varför beter jag mig som en jäkla hemmafru? Det är ju syrran som fyller tant, inte jag!


Grattis älskade syster på 30-årsdagen!

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha o jag har vart som dig idag, hittat massa ursäkter till att inte städa =)

o jag är inte tant älskade syster =)
kram syster

Victoria sa...

Haha, vi har visst bytt! Och du fyller visst tant, fråga Felicia ;) hihi!

Anonym sa...

hahaha, jo jag tror vi har bytt för jag hade slut saker o var tvungen handla under bakningen =)

Victoria sa...

haha! hade du något i ugnen när du gick till affären då? ;)

Anonym sa...

haha nä riktigt så virrig är jag ju då inte =) Ses ikväll! kram