onsdag, oktober 06, 2010

Äntligen klar!

Sådärja, då finns det inte ett enda dammkorn i hela lägenheten!
Känns riktigt skönt att jag äntligen fått det gjort och när man väl börjat är det ju egentligen inte så jobbigt, det är ju det där med att börja som är så svårt! Facebook lockar mer än nånsin, att göra en ny playlist på spotify känns väldigt nödvändigt, alla tv-program är galet intressanta och hela kroppen är som gjord av bly, allt för att man kanske inte ska behöva städa. Eller man och man, jag menar så klart jag! Jag är frukansvärt dålig på att komma igång med jobbiga och tråkiga saker...
Meeen, nu är det i alla fall gjort och jag kan lägga mig i min renbäddade säng, nyduschad å allt, och bara njuta av att jag är 22 år i hela 99 minuter till! Sen är jag gammal. Jag har redan börjat förfalla. Höften värker, knäna låser sig och allt är äckligt, slappt och hängigt.

Inga kommentarer: