tisdag, oktober 19, 2010

nothing is forever in life but a memory belive it's true

Varannan natt somnar jag kl 22, som senast. Oftast har jag däckat i soffan ett bra tag före jag orkar ta mig vidare till sängen... Varannan natt somnar jag inte, jag är inte trött och jag har ingen lust att sova. Kvällen efter det är jag så trött att jag däckar orimligt tidigt. Kvällen efter det har jag sovit så pass mycket att jag inte precis har lätt för att somna...

Ikväll är en piggkväll. Pigg och rastlös. Tur att Danne och Tony kom förbi en sväng och höll mig sällskap ett tag. Nu ska jag fortsätta se på tv, lyssna på musik och fundera över livet, lägenheten, skolan, vännerna, den kommande saknaden och allt annat som får mig att bry mig.





Du ska se att allt ordnar sig bara vi drar en fest i helgen!

Inga kommentarer: