tisdag, oktober 19, 2010

Traktorjävel, lägg ner!

Hela dagen har jag haft ont i huvudet! Jag hade ont när jag vaknade och det känns fortfarande som om en traktor kör fram och tillbaka, runtrunt i min skalle. Härligt... inte.
Och inte har jag några braiga tabletter hemma... Just nu skulle jag kunna göra vad som helst för en värktablett! Eller nej, det skulle jag inte kunna. Jag orkar ju inte ens köra till statoil... Men jag skulle göra vad som helst för att någon skulle komma hit med en tablett eller fem. Någon?

Trots huvudvärk har jag ändå varit rätt duktig idag! Jag har åkt till elgiganten för att hitta en datorkabel till min mobil (kom äntligen iväg efter inte mindre än 9 månaders behov) men där hade dom ingen, dom hade bara en försäljare som lurade mig att dom var billiga och att det fanns universalversioner... Vi åkte vidare till expert, där hade dom inte heller rätt kabel utan bara en otrevlig försäljare. På dialect hade dom rätt kabel, dyr var den också... Men, nu kan jag äntligen överföra låtar till min mobil. Inte en dag för tidigt!


(Jag hade tänk lägga upp en bild men det går inte förens 5:00 PM Wednesday enligt blogger...)

Inga kommentarer: