onsdag, augusti 31, 2011

3 days left until we're back

Egentligen hade jag tänkt plugga hela dagen idag, men det blev inte riktigt så...

Först sov jag lite för länge, lyckades sova 13 timmar inatt. Himla skönt! Sen följde jag med Anna ner på 7eleven och köpte sushi till frukost, lika äckligt som man kan tro. Ska aldrig mer köpa sushi på 7eleven. Seeen hade jag tänkt plugga. Men då har ju inte mina böcker hunnit kommit.
Så då kunde jag ju lika gärna kolla igenom Volbeats setlist för deras tidigare spelningar och fundera på vilka låtar dom kanske ska köra på lördag NÄR VI SKA ÅKA NER TILL LOS ANGELES OCH SE DOM!!!
Och så lyssna på lite av deras låtar, kolla igenom bilder från förra spelningen vi var på och sånt.
Fast jag har faktiskt gjort läxan också.

Nu ska jag ner på stan, ska shoppa lite underkläder på Victorias Secret. Awesome!



Volbeat, House of Blues, West Hollywood.


Om 3 dagar står vi där igen. Jag och Anna. Närmast scenen. Framför Volbeat. I LA. Precis som förra gången. Om inte bättre. Den här gången är ju även Mia med.

Inga kommentarer: