onsdag, augusti 24, 2011

Har överlevt 2 skoldagar och börjat komma in i verkligheten (den lite bättre av verklighetar)

Skolan har kommit igång på allvar nu. Jag läser just nu 18 units vilket är galet mycket, ska droppa en kurs så jag kommer ner på 15. Man måste ju hinna leva livet också! Eventuellt droppar jag två kurser och add'ar en annan? Har inte riktigt bestämt hur jag ska göra...
Som det ser ut nu kommer jag läsa International Business, Legal Environ intl Business, Basics of Importing/Exporting, Leadership in Organizations och Social Psychology. Och så en till psyck-class jag inte har hunnit droppa. Kanske blir det då även att droppa den andra psych-classen och ta en International Marketing? Vet inte. Den som lever får se.


Idag har jag gått i skolan typ hela dagen, bara lite pauser här och där så jag hunnit lägga mig vid poolen och chilla.

Just nu sitter jag i 5an, hemma hos Mia, Anna, Freddy och Malin. Våra grannar. Helsvenska. 50 % av dom är gamla kändisar sen förra terminen. Ikväll ska vi ses skräckfilm. Inatt kommer jag inte kunna sova. HAHA DEN VAR BRA VA?! Som om jag nånsin inte skulle kunna somna!

Inga kommentarer: