fredag, augusti 26, 2011

Idag är nog inte min dag...

Igår var det varmt, riktigt varmt! Så varmt att jag var tvungen att gå ner till stranden, bada lite och lägga mig och sola mellan lektionerna. När lektion sen började tyckte läraren att det var för varmt för att tänka inne klasrummet (vilket det också var) så hon undrade om det var Okey att vi hade lektionen utomhus? Det blev lektion i gräset med utsikt över palmerna, havet och en massa segelbåtar. Fett najs!


Idag skulle jag fixa min sista böcker och göra våran fb-grupp för gruppen i min Marketing-klass. Eftersom vi inte har internet hemma så måste jag gå till bibblan, lite drygt... När jag kom dit skulle jag beställa böckerna, men det visade sig att det inte gick att betala med ett svenskt VISAkort. Och såklart hade jag inte med mig mitt Amerikanska....
Då skulle jag fixa facebook-gruppen. Men då hade jag inte med mig pappret med vad alla heter och såklart kommer jag inte ihåg ett enda efternamn eller vet hur japanen stavar sitt namn. Det var bara att skita i allt som jag skulle få gjort...
Tänkte dra ner på stranden istället men när jag kom ut från bibblan var solen borta och det var typ kallt ute! Gick hem, hämtade mitt Amerikanska VISAkort och gick över till Mia istället för att se film och beställa böckerna. men då har inte överföringen från svenskt till amerikanskt konto hunnit genomföras så jag har inga pengar på rätt kort.

Det går bra idag. Fett onajs.


Chillar på skolgården. Fett najs. Palmer och hav i bakgrunden.



Chillar vid poolen. Fett najs.

1 kommentar:

Miriam sa...

Det är mycket fett nu känner jag.
;)