tisdag, augusti 16, 2011

Sista natten i Sverige

Just nu sitter jag på Arlanda, på donken och lånar deras Wifi. Det fanns på hotellet också men det var Arlandas egna wifi vilket inte precis kan räknas som billigt. Tacka vettja McDonalds, där är det minsann alltid gratis wifi! Kan ju dock vara det enda bra med dom...

Jag bor på Rest&Fly. Billigt. Och litet. Så litet att det ryms en säng och ett yttepyttelitet sängbord. Och en spegel på väggen. Kan inte ens lägga väskorna på golvet och öppna dom för det ryms inte haha! Menmen, man får ju vad man betalar för.

På flyget satt en himla gullig(!) unge bakom mig! Hon var nog lite less när hon började sjunga;
du ska inte tror vi ska laaanda
ifall inte nån sätter fart
på landningen och gör så vi laandar
i stockholm för nu vill jag hem

Rätt bra av en unge att bara byte ut texten sådär och få värsta flyglåten :D

Imorgon kl 6.30 lyfter planet mot Düsseldorf, Frankfurt och slutligen Los Angeles. Jag vill flyga in över LA nu, se skylinen och känna att den delen av världen kommer vara mitt hem ett tag framöver. Lovely feelin'






Los Angeles



Hejdå Sverige, vi syns i Januari!

Hej California, vi syns om några timmar!

Inga kommentarer: