tisdag, augusti 09, 2011

7 days, 7 nights until' im back

Så var ännu en arbetsdag slut! Nu har jag bara 3 dagar kvar att jobba innan jag gör som flyttfåglarna och flyger söderut över vintern. Kloka djur det där... Äckliga! Men kloka.

3 arbetsdagar och 7 dagar allt som allt. 7 dagar kvar i Luleå, Norrbotten, Sverige.

Det är inte så himla mycket, inte mycket alls! Nu när allt är klart, allt är köpt, bokat och betalt så känns det som om jag lika gärna skulle kunna fara nu på en gång. Det ska bli så galet roligt att flytta tillbaka till Santa Barbara, CA, att det är inte klokt!




Åhh, så loggade Anna precis in på Skype! Vad roligt det är att prata med henne, har typ saknat ihjäl mig efter min montazami under den här sommaren! Så jäkla rolig hösten ska bli, till och med ännu roligare, sjukare (och skämmigare?) än våren! Om det nu är möjligt..? :D

Sitter och kollar runt bland alla mina Cali-pics, som om det skulle få mig att sakna och längta ännu mindre... Hittade alla galna bilder från den där gången när jag och anna drog en förfest ute på min balkong med nyaste tillskottet i familjen. Våran nyaste roomie. Gerald. Härligt grabb det där. Vet hur man festar!



Jag bjussar Gerald på en drink!



Jag tar mig också en sluring



Vi blev visst lite kära....




Anna Montazami tog sig också en drink med Gerald


Gerald fick lite mycket innanför rocken (pälsen?)
och blev lite väl vild där ute på balkongen!

Inga kommentarer: