måndag, augusti 15, 2011

imorgon flyttar jag

Nu är snart sista kvällen hemma över. Det har varit en bra sista vecka här, det känns som om jag har hunnit träffa nästan alla och gjort nästan allt jag ska. Så klart finns det jättemånga som jag inte har hunnit se, himla tråkigt, men så är det. Vore ju konstigt om jag faktiskt skulle hunnit med att träffa alla jag vill!

Idag har det var en skön dag, fått en massa gjort! Först hann jag träffa Miriam på stan, sen Joar och Nina, varit på Sax & Maskin och färgat om håret och på kvällen hann jag med att åka till farmor och farfar. Nu har jag dessutom packat i stort sett klart, bara några småsaker kvar som jag ändå inte kan packa ner förens just innan jag ska åka.
Det känns himla skönt att allt är klart fast helt overkligt att jag ska åka, flytta, imorgon. Jag kommer inte komma hem på väldigt länge. Det känns som om jag nyss kom hem, och nu är det redan dags att åka igen. Den här sommaren har gått sjukt fort!




Ny hårfärg!


Inga kommentarer: