måndag, augusti 08, 2011

Lulekalaset är över för denna gång, inga större missöden eller andra jobbigheter inträffade!

Vilken himla kul helg det har varit! Luleåkalaset är ändå roligt, även om det aldrig blir som man tänkt sig..! Jag var ut i torsdags med Miriam och Hanna. Skulle vara nykter och köra hem på kvällen men deras vinglas och drinkar såg så himla goda ut så det blev inte helt nyktert.

Lördagen blev inte heller helt nyktert, inte för att det någonsin var planen heller. Började hos Miriam direkt efter jobbet, fixade mig halvt för Mirjami var så himla stressad, åkte till Hanna, det kom lite mer folk, vi gick vidare till Monkis och träffade ännu mer folk!
Jag och Malin var tydligen dom enda som inte hade fixat armband för kvällen så vi drog in lite tidigare för att slippa köa i en timme eller så. Vi tänkte att vi kan ju möta upp dom andra senare. Det gick inte så där värst bra. Miriam fick jag tag i 5 timmar senare, kl 03.00. Monkis och Sara träffade vi på precis när vi skulle vidare på efterfest, sådär kring 2.00. Härligt att vi inte var borttappade hela kvällen... Eller ja, vi hade i alla fall himla kul ändå!


Miriam och jag


Ida, Hanna, Miriam och jag på promenad på väg till Monkis



Idag har jag och mamma varit på stan hela dagen, bara shoppat lite och myst och haft det bra. Man måste ju passa på nu eftersom jag snart inte kommer vara hemma på ett halvår. Shoppingen bestod av en resväska och ett par springskor. Så nu ska jag börja springa! Minst 3 gånger i veckan! Eller så i alla fall ibland... och kanske promenera en del...

1 kommentar:

Miriam sa...

Mirjami?! Jag tycker du är lite väl elak nu..