fredag, augusti 19, 2011

Första dagen i Santa Barbara!

Dagen började med en lång sovmorgon. Den behövdes verkligen, jag var så himla trött. Jag ÄR fortfarande himla trött.
Jag och Anna promenerade in till stan och fixade lite nödvändigheter som att försöka kolla in på Golden Eagle (helt i onödan, det var tyvärr stängt), köpa en smoothie på Blendes in the grass, fylla på mobilen så jag kan ha kontakt med omvärlden och gå på Ralphs så jag fick köpa lite mat (4 paket nudlar för 1 dollar, wohoo).
När vi kom hem drog vi ner på stranden och låg där och chillade ett par timmar innan vi avslutade kvällen med bio, Rise of the planet of the apes. Långt namn, oväntat bra film!

Nu ska jag sova, jag är lika trött som om jag inte hade sovit ordentligt på länge, suttit för mycket senaste två dygnen, vore jetlaggad, var ute en hel dag i solen... Ooops. Det är ju det jag har!

Godnatt!



Leadbetter Beach

1 kommentar:

norrlandinyourface sa...

Låter inte som ett liv att klaga på ;)