söndag, augusti 14, 2011

last friday night

Vilken rolig helg det har varit! Det började med kräftskiva hemma hos Cecilia i fredags och slutade med farmen igår. Eller slutade och slutade, helgen är ju faktiskt inte över ännu!

Kräftskivan var som väntat himla rolig! Tänk att dom små krypen är så jäkla goda! Efter festande hemma hos Cillisen drog vi vidare på färjan. Vi ökade nog antalet gäster där med typ 100% när vi kom dit! Det var inte precis mycket folk på färjan i fredags! Det gjorde i och för sig inte så mycket, vi hade sjukt roligt på dansgolvet ändå! Det är så kul att gå ut med jobbet, hela Skurhomlens hemtjänst är på dansgolvet :D

Kvällens citat; Jag kommer aldrig ihåg vad jag ska suga på!
Kvällens citat #2; Tur att jag hade haklapp eftersom han sprutade över hela mig!





Strike a pose





Igår var jag ute på farmen, sjukt kul kväll det också! Vi drack öl, shottade, dansade, såg idol-jay (tror jag han heter), red tjuren och en massa annat! Kul kväll helt enkelt!

Inga kommentarer: