söndag, augusti 14, 2011

näst sista natten hemma

Nu är det näst sista natten hemma. Innan jag åker hem. Det känns lite vemodigt. Fast hemma är ju egentligen där jag sov igår, hos Nina. Fast det är ju min lägenhet. Och nu ska jag snart åka hem. Hem till Kalifornien. Sjukt att det känns som hemma... Känner mig faktiskt hemma lite överallt.

Men än så länge är jag i Sverige och passar på att njuta för fullt! Lite väl trist att säga hejdå till alla men som tur är inte lika jobbigt som det var sist, förra gången jag åkte till Cali. Då var det så mycket nervositet, rädsla, oro, panik och alla andra jobbiga känslor. Nu känns det bara roligt! Visst, det är tråkigt att lämna alla här hemma. Men vännerna, Luleå och Sverige står kvar.
Det mesta kommer vara precis exakt som jag lämnade det när jag kommer hem i Januari.
Skönt eller tragiskt? Jag vet inte.
Jag vet i alla fall att Sverige är allt himla fint så här års och den här sommaren har varit helt underbart bra!





Sjön är som extra fin i solnedgången

Inga kommentarer: