tisdag, oktober 27, 2009

Att gå eller inte gå? Det är frågan...

Idag har jag en helt sjuuuk träningsvärk vid svanken, skuldrorna, bröstmusklerna och baksidan av armen. Det kanske inte är så smart att köra på samma vikter som jag gjorde för typ 2 veckor sen eftersom den enda träning jag fått sista tiden är att lyfta hamburgaren till käften. Nog för att dressing väger en del, men inte riktigt lika mycket som tyngderna på Inpuls...

Nu ska jag i alla fall promenera(!) till jobbet eftersom jag lovat Lisen att köra bil i onödan. Därför går jag frivilligt, i regn. Härligt. Sminket kommer kladdas ut...Usch, mitt hår kommer ju bli galet... Skorna blir smutsiga... Byxorna blir både smutsiga och blöta... Jag kanske inte får ha bil på jobbet utan måste gå då också... Jag kommer inte hinna sola efter jobbet (vilket är ett måste eftersom det vaknas Poolparty!)... , det är nog lika bra att ta bilen :)

Inga kommentarer: