torsdag, oktober 08, 2009

Det var den träningen det...

, så värst mycket träning blev det inte idag.
Först kom jag dit för sent så min spinningplats var borta eftersom passet var överfullt. Det blev alltså till att cykla på dom vanliga tråkiga cyklarna. När jag hade trampat i inte ens 15 minuter värkte halsen så jag höll på att dö, då tyckte jag att jag kunde väl åtminstone köra lite styrketräning när jag ändå hade lyckats ta mig till inpuls. Oklokt beslut. Illamåande och yrsel kom som ett brev på posten tillsammans med värk i hela kroppen.

Svininfluensa eller helt vanlig svennebananförkylning?


Det blir visst till att spendera dagen i soffan tillsammans med Carrie, Miranda, Samantha och Charlotte under en filt och tycka synd om sig och samla kraft för att orka jobba ikväll. Kul.

3 kommentarer:

Nina sa...

Hoppas det inte är någon sjuka på g. Krya på dig! Kramar

teemu sa...

brukar kallas bakfylla

Victoria sa...

nä men alltså, vad tror du om mig! inte dricker jag ju alkohol ;)