tisdag, oktober 13, 2009

De sju dödsynderna

Läste en väns blogg om de sju dödssynderna. Tur man inte lever efter bibeln för dödsynderna är minsann riktigt trevliga, i alla fall dom flesta av dom. Den sista skulle man kunna skippa i det allra flesta fall men på något vis lyckas den ändå alltid göra sig påmind... Man kanske borde börja kalla dom De 5 syndigt roliga synderna och två till!

Ikväll blir det en riktig osyndig kväll med tvätt och städ och kanske även en promenad ifall inte nr 6 slår in.

5 kommentarer:

teemu sa...

tjena..vad händer till halloween? Ska du på mastensfest? Var de imorgon eller?

Victoria sa...

Ingen aning, så långt har jag inte hunnit planera :) yes det ska jag, imorgon kl 18.00 är det obligatoriskt att närvara ;)

teemu sa...

jag kommer inte...jobbar delad tur. om man kanske svänger förbi efter jobbet men då har väl alla gått hem :)

hör av dig på halloween så får du smaka på poronpotku och de kommer du aldrig att glömma, de lovar jag

Victoria sa...

nä inte brukar ju folk ha så bråttom hem, några stycken är ju säkert kvar :)
poronpotku, det låter som nåt finsk man inte kommer må bra av dagen efter ;)

teemu sa...

man ska ej tänka på morgondagen man ska leva i nuet :D Orkade fan inte komma till masten efter jobbet, brudarna har tagit kol på mig :D