torsdag, oktober 01, 2009

Quick update

Tänk att jag orkade kliva upp tidigt för att fara och träna innan jobbat, stället för att ta en lång och skön sovmorgon! Det var mer än vad jag trodde om mig själv, dags att omvärdera min självdisiplin kanske?

Just nu är jag på jobbet, sitter i lokalen och försöker få tiden att gå...
När ett städ försvinner då man redan ligger lite före i schemat får man helt plötsligt en massa tid över! Den är inte alltid så lätt att fördriva...
Tacka vettja äldreboende, där har man ju åtminstone en massagestol och en massa arbetskompisar ständigt på plats! Nog finns det fördelar med hemtjänst också, men än så länge leder boende - framförallt nattjänst. Få se bara när jag får göra det igen...

Nu blir det att hoppa i bilen, blåsa igång den och fara iväg!

4 kommentarer:

teemu sa...

vi har en hyr bil på jobbet så den kan man köra i fyllan :D

Victoria sa...

Vi har en gammal bil som fanns redan innan man var tvungen vara nykter på jobbet, den funkar på fyllan... Konstigt nog är den alltid upptagen..:P

teemu sa...

Jo de är konstigt :D Alla bilar som inte har blås är alltid upptagna och då menar jag alltid :D

Sen hade vi en häftig grej när jag jobbade förra året på hemtjänsten. Då kom de ett protokoll på blåsen i 321an och då hade någon blåst 2 promiller kl 2 på natten? Ingen använder bilarna mellan 21-07 skumt !!!!

Victoria sa...

Ja, vi har bara en enda sån men den är alltid ute och rullar. Inte en chans att man skulle hinna ta den!

Ojdå, nån som behövde ta sig hem från krogen kanske? Eller så bara nån som ville kolla om alkoblåsen funkade :D