tisdag, oktober 06, 2009

Bloggtorkan är över!

Alltså, vilken bloggtorka det varit på sista tiden! Det har dock inte berott på att jag blivit inlagd eller nåt utan bara slöhet och tidsbrist. Men så blir det alltid för mig, när det händer för mycket hinner jag inte blogga... Vilket leder till att alla stackars läsare (tur att det inte är alltför många!) mest får läsa tråkiga inlägg från perioder när det inte händer nåt speciellt!


Hur som helst, den här helgen har varit händelserik. Minst sagt. I fredags hade jag tjejmiddag (män är svin, ni vet...) och därefter födelsedags fest (där svinen fick komma). Det blev en sjukt kul och sjuk kväll.


Det började lugnt och städat.
Varissa och Carro spanar in något på bordet



Vindruvstävling!
Flest i munnen och "jag är en apa, jag vill ha en banan" vinner



Gissa hur många jag har i munnen här?!



Sanning eller konsekvens kan leda till oanade konsekvenser...



Som sagt... Fast Erik ser jäkligt nöjd ut?
Och Johan ser inte ut att må dåligt han heller...




Chippendales!



Sexy moves


Därefter blev det Allstars i vanlig fredagsordning! Och där behöll vi kläderna på, även på dansgolvet...

5 kommentarer:

Uno turha poro sa...

men tur att man inte kom tidigare

Victoria sa...

Ja alltså, festen var rätt livlig där ett tag :P

Nina sa...

Tack för en trevlig fredag! :) Kramar

Victoria sa...

Tack själv! Jätteroligt att du kom på middan och partajjet :) kram!

Lisen Maria sa...

Men Victoria, det här är ju barnförbjudet!;)